Amb aquesta finestra m'agradaria compartir informació, reflexions i notícies, amb gent que com jo, esta interessada amb l'escriptura, com un paleta de les lletres que intenta dependre a construir la seva ciutat literària.
Contacte: pascualadria@hotmail.com
Pots anunciar els teus llibres publicats en: LLIBRES D'AMICS
Nova secció d'entrevistes: Raonant amb...

dimarts, 23 d’octubre del 2012

La foto




Ahir mateix, un amic em va portar una fotografia en la què estic amb quinze anys assentat còmodament a l'ampit de la finestra d'un primer pis d'un hort, on solíem anar per Pasqua a passar el dia. La fotografia, presa des de baix, està ja descolorida, però reflecteix l'alegria de l'edat (que ara viu una de les meues filles) i l'explosió de la vida enfront de les parets escrostonades de la façana del vell hort.
La meua sorpresa ha segut, en girar la fotografia per veure si estava marcada la data d'impressió i trobar una dedicatòria que, pareix, li vaig escriure al meu amic en aquell moment:
" A vegades una fotografia pot reflectir tota la nostra amistat i la incertesa d'un futur"
No em recorde escrivint aquestes paraules tan profundes en aquella edat, em recorde molt més esvalotat, gamberro i bandarra. Però m'ha fet reflexionar quina és la relació que tinc amb l'escriptura i des de quan m'aprope a ella. Perquè el meu amic, fins i tot recorda memoritzant-los, poemes que li vaig dedicar en aquella època, i que he oblidat completament.
Ara, molt més vell, la meua relació és cada vegada major. Ara l'escriptura és una dama que festeje per posseir-la i em lleva el son. Que fa que em mude cada dia. Que cerque els millors perfums per cortejar-la, i que intente renovar-me i ser millor a cada intent. Ara la meua relació amb l'escriptura és més passional, encara que sé que he de cercar la satisfacció en la nostra relació intima.
Des d'aquesta finestra m'agradaria compartir aqueixa passió, les angoixes, desencontres, satisfaccions i secrets amb vosaltres.
Espere que fructifiquem la intenció.

Pascual Adrià
Octubre de 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada